Alla inlägg under september 2013

Av matt kri - 9 september 2013 10:49

Har funderat mycket på en sak. Hur bildades universum? Den teori som är mest vedertagen är The big bang. Tydligen var det så att det fanns ingenting. Eller i vart fall något väldigt litet. Sen blev det, som dynamit-harry skulle uttryckt det, en jädra smäll. Ur detta ingenting eller väldigt lite skulle då universum ha skapats.

Lite orolig blir jag när jag tänker på det. Tänk om det fortfarand svävar runt ytterligare ingenting eller något litet utan att vi vet om det. Vad händer om det smäller till brevid en när man går på stan. Så jävla överraskad man skulle bli.

Nä jag tror nog bara det är en vetenskaplig fyllehistoria. Det är ju lite svårt att bevisa eftersom ingen var där när det hände.

Om det skulle vara så det gick till så har jag bara ett råd:
När ni går på stan, se upp för ingenting eller i alla fall för något litet.

Av matt kri - 4 september 2013 10:45

...är satans påfund. Gillar dem inte. Faktum är att jag hatar dem. Tack.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards